Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна тампони на предни амортисьори на 156-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна тампони на предни амортисьори на 156-ца

    Някой сменял ли е тампони на предните амортисьори?
    Целия тампон ли се подменя или само лагерчето?
    Каква е последователността на демонтажа е монтажа?

    Има много добра тема за смяна на носачи , но за тампони не.
    След всички съвети,мнения и коментари поемам ангажимента да редактирам и синтезирам всичко,след което модовете ще сложат темата в подходящия раздел.
    Предварително благодаря на всички за мненията,съветите и коментарите!
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

  • #2
    Колега защо ще ги сменяш...Аз изпосмених цялото предно окачване + полуретан на стаб.щанга и пак имам някакви скърцания по предницата...останаха само въпросните тампони на амортисьорите...Та въпроса ми е какви са признаците на износени тампони на амортисьора...!?
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
      Някой сменял ли е тампони на предните амортисьори?
      Целия тампон ли се подменя или само лагерчето?
      Каква е последователността на демонтажа е монтажа?

      Има много добра тема за смяна на носачи , но за тампони не.
      След всички съвети,мнения и коментари поемам ангажимента да редактирам и синтезирам всичко,след което модовете ще сложат темата в подходящия раздел.
      Предварително благодаря на всички за мненията,съветите и коментарите!
      Те нямат лагерче само тампон е и е много здрав и се къса трудно . А иначе за последователността на смяната както при горен носач и като изкараш целия макферсон ти трябва скоба или да намериш начин да сгънеш пружината развиваш гайката махаш стария тампон и слагаш новия но сгъването на пружините е трудната част също трябва и да бележиш и положението на самия амортисьор за да не го завъртиш че няма да дойде на положение.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        също трябва и да бележиш и положението на самия амортисьор за да не го завъртиш че няма да дойде на положение.
        Изключително важен момент ако всичко това го правиш за първи път......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Колега защо ще ги сменяш...Аз изпосмених цялото предно окачване + полуретан на стаб.щанга и пак имам някакви скърцания по предницата...останаха само въпросните тампони на амортисьорите...Та въпроса ми е какви са признаците на износени тампони на амортисьора...!?
          Има едно отвратително дразнещо чукане (повече в лявата страна ) при преминаване през дупка Смених 4-те носача и биелети ,останаха стаб щанга и тези тампони

          ---------- Post added at 19:18 ---------- Previous post was at 19:13 ----------

          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Те нямат лагерче само тампон е и е много здрав и се къса трудно . А иначе за последователността на смяната както при горен носач и като изкараш целия макферсон ти трябва скоба или да намериш начин да сгънеш пружината развиваш гайката махаш стария тампон и слагаш новия но сгъването на пружините е трудната част също трябва и да бележиш и положението на самия амортисьор за да не го завъртиш че няма да дойде на положение.
          Аз мислех че тампона е хванат върху макферсона
          Значи процедурата е като при горен носач
          Кофти работа
          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
          Avensis 2011 -2.0 D-4D

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
            Има едно отвратително дразнещо чукане (повече в лявата страна ) при преминаване през дупка Смених 4-те носача и биелети ,останаха стаб щанга и тези тампони
            По-скоро се ориентирай към смяна на тампони на стабилизиращата щанга.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Малко вероятно е да е тамп на аморт.....за всеки случай махни черното капаче в горната част на аморт където е горния болт и виж да не е разхлабен, и сменяй стабилиз тампони.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment

              Working...
              X